علی تشنه دل:
به گزارش تابناک سمنان: علی تشنه دل سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از ثبت ۱۶ پرونده تخلف برای واحدهای عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در استان خبر داد و گفت: پرونده این تخلفات به تعزیرات ارسال شد.
کد خبر: ۸۳۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱ 10 March 2020

Image result for واحدهای عرضه کننده اقلام بهداشتی

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان صبح سه‌شنبه در جلسه کمیته بازرسی و ارزیابی ستاد مبارزه با کرونا به میزبانی سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان اظهار داشت: از اسفندماه سال جاری تاکنون ۱۶ مورد تخلف برای واحدهای عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی استان سمنان ثبت‌شده است.

وی با تأکید بر اینکه هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت در این اقلام و ممانعت از عرضه این کالاها ممنوع و غیرقانونی است، خاطرنشان کرد: پرونده متخلفان این صنف برای بررسی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

علی تشنه دل با اشاره به اینکه در این مدت ۳۲۷ مورد بازرسی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و پزشکی در استان انجام شد، بیان کرد: ارزش ریالی این تخلفات ۲۱۲ میلیون و ۷۸۴ هزار ریال برآورد شد.

تشنه دل گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، هیچ دلیل کارشناسی برای افزایش قیمت اقلام پزشکی و بهداشتی مردم به دلیل افزایش تقاضا وجود ندارد و به تمام واحدهای صنفی و خدماتی اخطار و هشدارهای لازم برای عدم افزایش غیرمنطقی قیمت در حوزه کالاهای بهداشتی و پزشکی و ممانعت از عرضه این کالاها داده‌شده است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از اجرای طرح تشدید بازرسی از واحدهای صنفی عرضه‌کننده اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی استان خبر داد و یادآور شد: گران‌فروشی، عدم درج قیمت، احتکار و اخفاء و امتناع از عرضه کالا از عمده‌ترین تخلفات شناسایی‌شده در بازرسی‌های اخیر بود.

وی در پایان بابیان اینکه عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این واحدهای صنفی مراتب را به این سازمان اطلاع دهند، بیان کرد: شماره ۱۲۴ ستاد خبری سازمان برای دریافت گزارش‌های مردمی ساماندهی شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار